Terugbetaal- en retourneringsbeleid

Informatie rondom garantie & retour en geschillen

Retourneren

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.
U heeft na annulering nogmaals 14 dagen de tijd om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige order bedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd.
Enkel de kosten voor retour van u thuis naar Het Zoete Geschenck zijn voor eigen rekening.
Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en -indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden.
Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@hetzoetegeschenck.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Uitzondering retourneren

a. Verzegelde producten (de snoeppotten). Wanneer de verzegeling verbroken is, zijn deze producten niet retourneer baar.
b. Wanneer een cadeau pakket speciaal naar uw wens is samengesteld, is het niet retourneer baar.
c. Wanneer de verpakking van het snoep geopend is, is het niet retourneer baar.
d. Producten die snel kunnen bederven of smelten, zijn niet retourneer baar.

Garantie

Het Zoete Geschenck garandeert dat uw bestelling met veel zorg is samengesteld. Snoep met een kortere houdbaarheidsdatum dan 4 maanden, wordt niet naar u verzonden.

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@hetzoetegeschecnk.nl
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via  WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.”